mail sklep@e-kupiec.com.pl    phone 22 751 25 52   phone 668 691 283   phone 668 691 206

F&F CZUJNIK KOLEJ.ZAN.I ASYM.FAZ CKF-B 10A 1Z

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: CKF-B
  • Producent: F&F
  • Kod producenta: 5908312593058
  • Dostępność: Realizacja w 24h  (5 szt.)
    Czas realizacji: 0.00
  • szt.
  • Cena netto: 50,65 zł / szt. 62,30 zł / szt.

Koszty dostawy:

   Paczkomaty - od 12zł

Kurier DHL - od 14zł (do 30kg)

 

 

Specyfikacja:

Zasilanie: 3 × 400 v + n
Max prąd obciążenia: 10A
Element wykonawczy: przekaźnik
Styki: 1 x no
Separacja styku: tak
Opóźnienie wyłączenia - regulowane: 4 s
Przyłącze: zaciski śrubowe 4,0 mm²
Moment dokręcający: 0,5nm
Współpraca z agregatami prądotwórczymi: nie
Kontrola zaniku / asymetrii faz: tak
Kontrola kolejności faz: tak
Kontrola styków stycznika: nie
Asymetria napięciowa zadziałania: 55 v
Histereza napięciowa: 5 v
Kontrola zasilania: 2 × led
Stopień ochrony: IP20
Zakres temperatury pracy: -20°C do +40°C
Sposób montażu: Montaż na szynie TH-35
Wymiary: 2 moduły (35 mm)
Pobór Mocy: 1,6 w

Czujnik kolejności i zaniku fazy CKF-B

CKF-B

Ze stałym progiem asymetrii napięciowej zadziałania. Styk 1 x NO.
Czujnik kolejności i zaniku faz przeznaczony jest do zabezpieczania silników elektrycznych zasilanych z sieci trójfazowej w przypadkach zaniku napięcia w co najmniej jednej fazie lub asymetrii napięć między fazami, grożących zniszczeniem silnika oraz zabezpieczeniem kierunku obrotów silnika w przypadku zmiany faz przed czujnikiem.

 

 

 


 

Działanie
Zanik napięcia w co najmniej jednej, dowolnej fazie lub asymetria napięciowa między fazami powyżej progu zadziałania spowoduje wyłączenie silnika. Wyłączenie nastąpi z opóźnieniem 4 s, co zapobiega przypadkowemu odłączeniu silnika przy chwilowym spadku napięcia. Ponowne załączenie nastąpi automatycznie przy wzroście napięcia o 5 V powyżej napięcia zadziałania  (tj. o wartość histerezy napięciowej). Przy powyższych anomaliach uruchomienie silnika jest niemożliwe. W przypadku zmiany kolejności faz przed czujnikiem powodującej niepożądaną zmianę kierunku wirowania silnika, czujnik nie pozwoli na uruchomienie silnika. Ponowne załączenie jest możliwe po powrocie właściwej kolejności faz.